Asistentka vedení společnosti [Czech Republic]


 

$ads={1}

O nás

Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou průmyslových a IT rozvaděčů a současně poskytujeme systémová řešení pro datová centra. Kvalita produktů je pro nás velmi důležitá, protože je stěžejním faktorem spokojenosti našich zákazníků. Pokud tedy máte zájem o stabilní zaměstnání a rádi byste svým týmovým duchem podpořili naši snahu zajistit pro zákazníky výrobky nejvyšší kvality, rádi Vás přivítáme do týmu.

Náplň práce:

  • zajišťuje chod kanceláře, včetně všech administrativních úkolů stím spojených
  • zajišťuje ubytování, letenky, lístky do 02 arény, taxi, kurýrní službu
  • obsluhuje návštěvy
  • zodpovídá za pokladnu
  • obstarává firemní poštu
  • objednává provozní materiál (kancelářské potřeby, občerstvení, apod.) dle schválených požadavků
  • vyřizuje víza

Co od Vás očekáváme:

  • ukončené středoškolské s maturitou
  • praxe: 1 rok (lze i absolvent, který měl brigádní praxi administrativního charakteru)
  • jazyky: angličtina
  • ostatní: znalost Outlooku, Excelu, aktivní řidič
  • praxi na obdobné pozici
  • příjemné vystupování

Co Vám můžeme nabídnout:

  • práci na HPP v mladém kolektivu s mezinárodním přesahem
  • zajímavé finanční ohodnocení, bonusy, firemní akce,
  • odborné vzdělávání
  • zaškolení na nabízenou pozici
  • stabilizační odměny dle odpracovaných let
  • narozeninové dárky, vitamínové balíčky, hrazené očkování
  • 5 týdnů dovolené
  • notebook, telefon
  • příspěvek na penzijní pojištění až 700,-


Benefity

  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال